Alle processen gewaarborgd in één systeem

AFAS koppeling

Bij DIFFERIT zijn wij een expert op het gebied van AFAS koppeling. Wij zorgen ervoor dat de bedrijfseigen software veilig en betrouwbaar gesynchroniseerd en gekoppeld worden. Zo heb je alles in 1 systeem. Plug & play!

AFAS Koppeling
 

Wat is een koppeling?.

Een AFAS koppeling spreekt misschien al voor zich, maar er worden in dit geval software en data aan elkaar gekoppeld. Een gecertificeerde AFAS koppeling wordt door AFAS en de partner onderhouden en getest na nieuwe versies van de software. Gecertificeerde koppelingen zijn altijd standaard koppelingen. Het voordeel is dat je hier als werkgever zelf geen omkijken naar hebt. AFAS en DIFFERIT zijn verantwoordelijk voor een goede en veilige werking van deze koppeling en zullen daar ook alles aan doen!

Standaardkoppelingen.

  • Active directory
  • Branche specifieke oplossingen
  • Digitale leeromgevingen
  • Digitaliseren van documenten
  • E-mailmarketing software
  • Logistieke processen
  • Personeelsplanning
  • Scan & herken
  • Telefonie (VOIP)
  • Tijdregistratie
  • Webshops

Connector

AFAS koppelingen.

Get Connector

De Get Connector, een vorm van een koppeling,  haalt data op de AFAS software en deelt het vervolgens met andere applicaties. Snel en eenvoudig, zonder handmatige invoer. Met Get Connectoren kun je zelf endpoints aanmaken en aanpassen. Deze endpoints roep je aan om data uit Profit op te halen. De Get Connectoren maak je aan op basis van velden uit een gegevensverzameling. De Get Connectoren zijn beschikbaar op omgevingsniveau. Je kunt de Get Connectoren uitwisselen tussen omgevingen met de import- en exportfunctie.

 

Update Connector

Een externe applicatie kan records in de Profit-database toevoegen, wijzigen of verwijderen via een Update Connector. Met de Update Connector kun je gegevens updaten ofwel bijwerken in de software van AFAS. Zo is jouw data altijd kwalitatief goed en actueel. Je gebruikt een Update Connector als je vanuit een externe applicatie bewerkingen wilt uitvoeren op de Profit-database.

Ook gebruikmaken van AFAS koppelingen?

Bedrijfseigen software koppelen

STKKR.

We hebben bij DIFFERIT ook meer mogelijkheden om de AFAS software en de bedrijfseigen software te koppelen door gebruik te maken van een STKKR. Wil je met de kracht van bijvoorbeeld een ERP het maximale eruit halen? STKKR helpt deze ambitie werkelijkheid te worden! Met ERP wordt je soms beperkt in de mogelijkheden; de samenwerking tussen de modules is soms nét niet optimaal voor jouw specifieke processen. Vanuit de ervaring met intensieve koppeltrajecten is STKKR bedacht. Koppeltrajecten duren vaak net iets te lang, zijn duur en je bent altijd afhankelijk van die éne ontwikkelaar. Dit moet makkelijker kunnen, toch? Zo ontstond het idee voor STKKR. Dé tool waarmee AFAS gebruikers, zelfstandig, instaat zijn deze software nog beter te laten werken zonder te programmeren! Met een STKKR kun je data uit iedere AFAS ophalen en koppelen, deze data bewerken en daarna weer updaten. Iedere Stkkr telt als één Stkkr in je STKKR pakket.

STKKR is een eenvoudige Cloud tool met 100% focus op AFAS Profit. Dankzij AFAS koppelingen tussen Get Connectoren en Update Connectoren kun je processen nog verder automatiseren. In makkelijke woorden: STKKR is een echte Robotic proces automation (RPA) tool.

Voordelen STKKR

1. Besparing van kosten

STKKR automatiseert processen voor haar gebruikers. Eerst was het geval dat een gebruiker tijdens het kopiëren van adresgegevens moest switchen tussen het ene en het andere scherm. Nu neemt het systeem automatisch de adresgegevens over. Hoeveel voordeel dit oplevert, varieert natuurlijk per bedrijf. We kennen voorbeelden van een reductie van 40 uur per week voor één klant, en tijd is geld!

2. Minder fouten

Het werk wordt niet alleen met de snelheid van een computer gedaan en kan 24 uur per dag draaien, STKKR zorgt ook voor minder fouten in het proces. Door het proces te automatiseren wordt het vrij gemaakt van menselijke fouten.

3. Minder personeel nodig

Hoe concreter het proces en hoe meer mensen er nodig zijn, hoe groter de besparing met STKKR. Medewerkers worden vrij gemaakt van administratieve handelingen die veel tijd vergen worden overgenomen. In deze tijd, waar veel bedrijven moeite hebben om talent aan zich te binden, is het dus belangrijk om deze software zo goed mogelijk in te zetten en niet te belasten met “dom” werk. Hoe mooi is het als je jouw medewerkers ook echt kunt inzetten voor de taken waar je ze voor nodig hebt?

4. Hogere medewerkerstevredenheid

Hoewel medewerkers vaak angstig zijn dat automatisering hun werk overbodig maakt, zorgt de technologie er juist voor dat de medewerker meer tijd krijgt om zich te richten op taken waarin hij het verschil maakt. In de praktijk zie je dat de routine- en saaie taken bij medewerkers worden weggehaald. In de meeste gevallen kan de medewerker eindelijk zijn of haar functie uitvoeren waar hij/zij voor is aangenomen. Daardoor stijgt de medewerkerstevredenheid en dus de arbeidsproductiviteit, zij blij, jij blij!

Bij DIFFERIT kunnen wij zo’n STKKR bouwen en inrichten voor ieder bedrijf!