AFAS support

voor professionele

ondersteuning

AFAS Support & Beheer

Voor vragen rondom de AFAS software kun je gebruik maken van onze supportdesk. Met een supportcontract bent je bij ons verzekerd van een snelle afhandeling van supportvragen tegen een gereduceerd tarief. Ook kan je rekenen op een stukje proactief beheer. Met een supportcontract kan je naast een technisch ondersteuning ook adviesvragen inschieten. Met de tips van onze experts kan jij simpelweg het maximale uit de software te halen.

AFAS support abonnement

Per maand

€ 649,-

✓ Service Level Agreement

✓ 32 tickets*

 
Start nu
Meest gekozen support AFAS

Per maand

€ 1.199,-

✓ Service Level Agreement

✓ 64 tickets*

 
Start nu
Abonnement support AFAS

Per maand

€ 2.249,-

✓ Service Level Agreement

✓ 128 tickets*

✓ Korting op consultancy*

 
Start nu

Zekerheid met

Supportcontract AFAS
consultancy.

Continu inzicht in:
Verbruik en saldo
Analyse per categorie
Performance op SLA
Periodieke evaluatie
Gekozen oplossing

 

Verzekerd van:
Kennis op alle functionaliteiten
Digitaal vastleggen van tickets
Telefonische ondersteuning
Klantteam dat jouw organisatie kent
Support op afstand
Klant bepaalt wie mag indienen

 

Maximaal inbegrepen tijd per ticket*:
✓ Gebruikersvraag 15 min
Bugfix 15 min

 

Maximaal voordeel
Onze AFAS support staat voor je klaar, wanneer jij het nodig hebt. Wij denken met je mee en zorgen altijd voor een oplossing op maat. Zo blijf jij maximaal voordeel uit de software halen. Uiteraard kun je in het geval van calamiteiten ook altijd direct een beroep doen op onze ervaren AFAS support.

 

  • *Met het DIFFERIT supportcontract krijg je voorrang op klanten zonder contract.
  • *Berekening tickets op basis van 15 minuten applicatiebeheer (per ticket).
  • *Indien meer verbruik (extra tickets/onvoldoende saldo) geldt het reguliere tarief a € 92,50 per uur.
  • *Er kan van de SLA worden afgeweken (wacht op externe partij of info klant).

Veranderingen of nieuwe projecten, vallen onder consultancy. Voor dit traject geldt een aparte prijsopgaaf.

Supportcontract afsluiten
Differit Home
 

voor jouw organisatie

DIFFERIT's support.

Neem gerust eens vrijblijvend contact met ons op door te bellen naar 085-0653615, te mailen naar info@differit.nl of door het online contactformulier in te vullen. Wij informeren en adviseren je graag over onze veelzijdige dienstverlening, waaronder ook de goed ingerichte AFAS support.

Contact opnemen
1 partner

Direct professionele AFAS support

AFAS support op afstand

Praktische AFAS support op afstand

AFAS experts

Je kunt altijd rekenen op onze AFAS experts

DIFFERIT blijft klaarstaan voor klanten, door middel van AFAS support. Met deze dienstverlening zorgen wij ervoor dat de software makkelijk mee kan bewegen met je bedrijf. Je wilt maximaal profiteren van de automatiseringsopties van AFAS. Dit geldt niet alleen voor nu, maar ook voor in de toekomst.

Jouw bedrijf groeit en ontwikkelt, waardoor de behoeften veranderen. De AFAS software verandert mee, waardoor je niet steeds op zoek hoeft naar nieuwe oplossingen. AFAS support biedt alle nodige mogelijkheden om optimaal te blijven profiteren van de voordelen van de bedrijfssoftware.

Zo zorgen wij ervoor dat er jaarlijks wordt bekeken of er iets geoptimaliseerd moet worden en of er wijzigingen in de inrichting van de AFAS software nodig zijn.

 

Is er iets aan de hand of kom je ergens niet uit? Dan kun je natuurlijk altijd bij de AFAS support van DIFFERIT terecht. Onze ervaren AFAS experts staan voor je klaar. Wanneer wij de software voor jouw bedrijf implementeren en optimaliseren, dan zorgen wij er ook voor dat de software naadloos samenwerkt met andere programma’s die voor jouw bedrijfsprocessen nodig zijn. Vervolgens zorgen wij voor een effectieve, doelgerichte training voor medewerkers.

Toch kan het voorkomen dat je er niet helemaal uitkomt of dat je tegen iets aanloopt waarvan je even niet weet wat je ermee moet, kunt of wilt. Je kunt dan altijd een beroep doen op onze AFAS support op afstand. Je bent dan direct geholpen, zodat jij weer verder kunt.

 

De AFAS experts die onze professionele AFAS support realiseren hebben alle kennis en kunde in huis om je snel en effectief van dienst te zijn. Onze AFAS specialisten hebben een zee aan ervaring in te zetten en dit merk je.

Als gecertificeerd AFAS partner bieden wij je altijd de beste dienstverlening, van A tot Z, van advies tot AFAS support. Wij houden niet alleen in de gaten dat AFAS nu optimaal voor je werkt, maar wij beoordelen ook hoe de software in de toekomst voor je werkt.

Je kunt met onze AFAS support een praktisch toekomstplan opstellen. Aan de hand daarvan denken wij met je mee over welke nieuwe functionaliteiten jou het meest voordeel bieden.

Meer weten over onze diensten?