Nieuwe functionaliteiten in Profit 20
De nieuwste versie van Profit wordt vanaf december 2021 uitgeleverd.
Dit gebeurt tussen 21 december 2021 en 13 februari 2022.
Benieuwd wat Profit 20 voor jou kan betekenen?
Voor projecten, financieel, HRM/Payroll, ordermanagement en fiscaal zijn er vanaf Profit 19 weer nieuwe functionaliteiten opgeleverd. Via autorisatieniveaus kan je bepaalde functionaliteit blokkeren en vanuit een workflow bijvoorbeeld profielen starten.
Ook is er vanaf deze vorige versie van Profit een optie om meerdere bijlages te koppelen aan inkoopfacturen. Dit is handig als je bijvoorbeeld de algemene voorwaarden wilt toevoegen aan de factuur, zo heb je altijd alles bij de hand.
Wil je profiteren van de nieuwe voordelen in Profit 20? Neem dan contact op, dan kunnen we samen de mogelijkheden en kansen bekijken.
Contact opnemenIn de nieuwste versies van Profit is het makkelijker om iemand binnen het team verantwoordelijk te maken voor het accorderen van verlof, verzuim, loonmutaties, thuiswerkdagen en bijvoorbeeld (verzamel)declaraties. Door een knop in te bouwen in de workflow, kan je eenvoudig per onderdeel bepalen wie dit binnen het team mag goedkeuren.
De beveiligingsinstellingen zijn aanpasbaar. Zo kan je gebruikers koppelen aan een IP-adres of aan een bepaald bereik in IP-adressen. Wordt er dan bij het inloggen vanuit Sitebeheer een IP-adres gebruikt buiten dit bereik? Dan wordt de toegang geblokkeerd.
Bij de overgang naar Profit 20 worden de instellingen, geldend voor jouw organisatie, overgenomen uit Profit 19.
Wist je dat al dat je in het debiteuren overzicht (van openstaande posten) openstaande facturen en betalingen van debiteuren kan afletteren? Voorheen kon een betaling alleen gekoppeld worden aan een openstaande post of grootboekrekening als de bedragen overeen kwamen of als het betaalde bedrag binnen het ingestelde betalingsverschil viel.
Vanaf de update in Profit 19 kan je de deelbetalingen afletteren. Het resterende saldo blijft open staan en de factuur blijft nu actief.
Voor het vastleggen in Microsoft Word, Outlook, Powerpoint of Excel heb je minimaal PCC versie 18.xx nodig. Ook als je wilt vastleggen via de verkenner.
Je hebt het Profit Communication Center (PCC) nodig voor:
Door PCC te installeren op je eigen computer, kan je jouw AFAS omgeving koppelen. Je kan zelf de keuze maken of je PCC installeert via Profit Windows of via InSite. Nadat PCC is geïnstalleerd kan je de eigen omgeving eenvoudig koppelen.
Hulp nodig? Neem contact met ons op